چند کلمه حرف حساب



چند کلمه حرف حساب



آنچه می خواهیم نیستیم و آنچه هستیم نمی خواهیم ، آنچه دوست داریم نداریم و آنچه داریم دوست نداریم، و عجیب است هنوز امیدوار به فردائی روشن هستیم



خداوندا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک ولی جالب اینجاست، تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمیکنی ولی من به این کوچکی تو را فراموش کرده ام



انسان موفق کسی است که در تاریکی دنبال شمع بگردد نه اینکه منتظر بشیند تا صبح شود



بهترین روزهایت را به کسانی هدیه کن که بدترین روزها در کنارت بودند


چه خوب بود همه آدم ها می فهمیدند، که قبل از فسیل شدن باید به هم محبت کنن


گرم ترین بوسه ها را نصیب کسی کن که در سرد ترین لحظه ها به یاد توست


خدایا کمکم کن که هرچه می شکنم (دل) نباشد


خداوندا به من زیستنی عطا کن تا در لحظه مرگ بر بیهودگی لحظه ای که گذشت سوگوار نباشم.


عمر اگر خوش گذرد زندگی نوح کم است ور به سختی گذرد ثانیه هم بسیار است


برهنگی، بیماری عصر ماست، به گمان من تن تو باید مال کسی باشد که روحش را برای تو عریان ساخته است — قسمتی از نامه چارلی چاپلین به دخترش


بهترین روزهایت را به کسانی هدیه کن که بدترین روزها در کنارت بودند


دنیا دو روز است، یک روز با تو و یک روز بر علیه تو روزی که با توست مغرور مباش! روزی که علیه توست صبور باش


زبان تا در دهان باشد زبان است اگر یک نقطه افزون شود زیان است


فرزندان خود را برای فردا تربیت کنید! زیرا شما برای امروز و انها برای فردا هستد حضرت علی علیه السلام


زندگی بافتن یک قالیست! با نقش و نگاری که خودت می خواهی


و بالاخره فراموش نکنیم


آمده ایم که با زندگی کردن قیمت پیدا کنی، نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم


برگرفته از ایمیل دریافتی از یک دوست عزیز

No comments:

Post a Comment